Norton Antivirus is antivirus software die is ontwikkeld door het bedrijf Symantec in het jaar 1991. Deze antivirus heeft veelbelovende functies die virussen en spamfiltering per e-mail kunnen identificeren en apparaten beschermen tegen phishing en andere cyberaanvallen Norton-antivirus biedt veel voordelen en onmiddellijke oplossingen voor de gebruikers wanneer zich veel voorkomende problemen voordoen.
Voordelen van de 24x7 helpdesk
Abonneren op het technische ondersteuningsnummer van de Norton-klant biedt gebruikers uitstekende voordelen behalve cyberbeveiliging. Ze zijn als volgt:
- De antivirus scant en bewaart opgeslagen bestanden [zowel online gedownload als offline overgedragen] op het apparaat.
- Het zorgt ervoor dat het apparaat 24/7 op controle blijft en volgt elk type malware op, variërend van een kleine bug tot zo groot als een trojaans paard.
- De antivirus maakt automatisch elke externe opslaginvoer verbonden met het apparaat [zoals USB of een harde schijf] om het apparaat te beveiligen tegen een verontreinigde externe invoer.
- Norton heeft een veilig goed gebouwde firewall die alle inkomende en uitgaande verbindingen controleert.
Algemene problemen voor Norton Antivirus-gebruikers
Wanneer gebruikers het abonnement op deze antivirus kopen, komen ze andere problemen tegen. Ze zijn als volgt:
- Het product crasht soms zonder waarschuwing
- Het product kan het moeilijk vinden om bij te werken naar de nieuwste versie van de software, mogelijk vanwege een kleine fout in de update zelf.
- Installatie- en niet-installatieproblemen komen soms voor bij gebruikers wanneer zij het product kopen.
- Kleine bugs in het product kunnen ervoor zorgen dat het product niet goed werkt, waardoor het geen grote malware kan detecteren.
- Compatibiliteitsproblemen ontstaan door lage pc-specificaties of prestatieproblemen met het apparaat.
Hoe kan Customer Support u echt helpen?
Norton Tech klantenservice nummer 24/7 klantenondersteuning is bedoeld om de gebruiker de beste oplossingen te bieden voor problemen die zich voordoen bij het gebruik van de software. Daarnaast zijn de volgende manieren waarop het u kan helpen:
- Het heeft een gratis telefoonnummer voor de Belgie dat gebruikers kunnen bereiken om met de technische experts te praten.
- Als de technische experts de situatie niet kennen, wordt de casusnota opgesteld en doorgestuurd naar gecertificeerde professionals om het probleem op te lossen.
- Enquêteformulieren die gebruikers invullen tijdens het softwareabonnement, stellen experts in staat een idee te krijgen en oplossingen te bieden voor de basisvereisten van gebruikers.
De Norton technische ondersteuning is een van de beste en veilige antivirussen voor gebruikers die hun apparaten willen beschermen tegen geavanceerde hackmethoden, cyberaanvallen en nog veel meer.